Ostrzeżenie meteorologiczne Nr 52
AKTUALIZACJA https://nysa.eu/pl/aktualnosci/ostrzezenie-meteorologiczne-nr-52-1.html
AKTUALIZACJA https://nysa.eu/pl/aktualnosci/ostrzezenie-meteorologiczne-nr-52-1.html
Nyska Rada Seniorów z dumą odpowiedziała na nominację Rady Seniorów z Głuchołaz https://nysa.eu/pl/aktualnosci/nyska-rada-seniorow-dla-poli---razem-mamy-moc.html
Wyjątkowy koncert na Placu Paderewskiego https://nysa.eu/pl/aktualnosci/jazzowy-koncert-pod-chmurka.html
Nyscy strażacy wrócili z brązowym medalem! https://nysa.eu/pl/aktualnosci/wielki-sukces-naszych-strazakow.html
IMGW wydało komunikat drugiego stopnia dotyczący możliwości wystąpienia zjawiska burz. https://nysa.eu/pl/aktualnosci/ostrzezenie-meteorologiczne-nr-52.html
Chwile grozy nad Jeziorem Nyskim zakończyły się szczęśliwie dzięki błyskawicznej reakcji ratownika https://nysa.eu/pl/aktualnosci/chwile-grozy-nad-jeziorem-nyskim.html
Comiesięczny popołudniowy dyżur specjalistów - pracowników ŚDS https://nysa.eu/pl/aktualnosci/dyzur-specjalistow-w-sds-13042027.html
Zapraszamy do obejrzenia najnowszego wydania Nyskiej Kroniki Filmowej! https://nysa.eu/pl/aktualnosci/nyska-kronika-filmowa--odcinek-550.html
Wyjątkowy spacer z okazji zbliżających się Dni Twierdzy Nysa https://nysa.eu/pl/aktualnosci/weekend-z-historia-poznaj-twierdze-nysa-z-przewodnikiem.html
Nasze szkoły przygotowują się do nowego roku szkolnego https://nysa.eu/pl/aktualnosci/wakacje-pelne-zmian.html
The building was built in the years 1656-1657 and the works were supervised by Melchior Werner. Developed in the 18 th century. In the years 1810-1851, a factory of arms was located here. The...
It is a legally protected creation of nature, especially valuable for scientific, historic, cultural and other reasons. Monuments of animate nature include: individual shrubs, trees and groups of...
The observation tower was built in 1907. It is located in the immediate vicinity of the Fort Prussia. Perhaps, it was also to serve as a water tower – which could be indicated by its design and...
The church was built between 1784-1788 by order of the Dominicans. The order’s monastery is adjacent to the temple. The construction was initiated by Bishop of Wrocław, Philipp Gotthard von...